صفحه اصلی
کتاب «سیستم‌های اطلاعات مدیریت برای عصر اطلاعات (ویراست جدید)» منتشر شد.
  • 207 بازدید

سیستم‌های اطلاعات مدیریت برای عصر اطلاعات (ویراست جدید)

نوشتۀ: استیون هاگ و مائیو کامینگز
ترجمۀ: دکتر محمد موسی‌خانی و دکتر مصطفی شاه‌بوداغیان
چاپ اول: 1401، 355 صفحۀ وزیری، قیمت 1.420.000 ریال

در عصری که اطلاعات ارزشمند انگاشته می‌شود و فنّاوری اطلاعات بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره شده است، سیستم‌های اطلاعاتی ابزار انکارناپذیر کسب مزیت‌ رقابتی درنظر گرفته می‌شوند. این موضوع چنان بااهمیت است ‌که اساس شکل‌گیری برخی سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها، مانند استارت‌آپ‌های آنلاین، بر مبنای فنّاوری اطلاعات نهاده می‌شود.
کتاب سیستم‌های اطلاعات مدیریت برای عصر اطلاعات نیز در پاسخگویی به این نیاز اساسی و با تمرکز بر یکی از دغدغه‌های اساسی آموزش که همان فهم آسان است، به شکلی هنرمندانه ارائه شده است. ویراست جدید کتاب، با ارائۀ مطالب تکمیلی و در مقایسه با دیگر منابع ارائه‌شده در زمینۀ سیستم‌های اطلاعات مدیریت و با تکیه بر نمونه‌های به‌روز و روانی در بیان مباحث و ایجاد ارتباط متقابل میان مطالب، توانسته است از جمله منابع معتبر تدریس در دانشگاه‌های بین‌المللی باشد
.
مطالعۀ این کتاب چارچوب ذهنی جامع و کارآمدی برای خوانندۀ دانشگاهی و حتی کارآفرینان و علاقه‌مندان فراهم می‌آورد، به‌ویژه در حوزه‌های تغییرشکل کسب‌وکارها، کسب مزیت رقابتی به‌کمک فنّاوری اطلاعات؛ پایگاه‌داده و انبارداده؛ تجزیه‌وتحلیل، پشتیبانی از تصمیم‌گیری و هوش مصنوعی؛ زیرساخت، رایانش ابری، معیارها و برنامه‌ریزی تداوم کسب‌وکار؛ توسعۀ سیستم؛ تجارت الکترونیک؛ تهدیدها و شیوه‌‌های پیشگیری؛ و روند‌ها و فنّاوری‌های نوظهور.
​​​​​​​

افزودن نظرات