Home
افتخارآفرینی مرکز نشر آثار علمی در چهارمین جشنوارۀ روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی
  • 479 Views

چهارمین جشنوارۀ روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی با حضور دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه و  با معرفی برترین‌ها، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت 1403 برگزار شد.

جشنوارۀ چهارم در قالب دورهمی و با هدف تقدیر از افراد و واحدهای برتر در تعامل با روابط عمومی با حضور میهمانان داخل و خارج دانشگاه برگزار شد. جشنوارۀ امسال با شعار «بازنمایی فرهنگ رسانه و روابط عمومی» علاوه بر ارتقاء امر اطلاع‌رسانی در بین واحدهای دانشگاه، در پی برجسته‌سازی فرهنگ روابط عمومی میان مخاطبان خارج از دانشگاه بود.
​​​​​​​در این جشنواره پنج واحدِ برگزیده در تعامل با روابط عمومی، 25 واحدِ شایستۀ تقدیر در هفت شاخص و 20 نفر از اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه به‌عنوان نماینده، رابط و مسئول سایتِ برتر معرفی و از آنان تجلیل شد.
در جشنوارۀ چهارم نیز مرکز نشر آثار علمی، همانند جشنوارۀ اول و دوم، به‌عنوان واحد برگزیده در تعامل با روابط عمومی (در بخش مدیریت‌ها) معرفی شد. همچنین این مرکز به‌عنوان واحد شایستۀ تقدیر در شاخص تولید محتوا و واحد برگزیده در شاخص اطلاع‌رسانی رویداد و برنامه‌ها رویداد معرفی و از جناب آقای دکتر نبید، مدیر محترم مرکز نشر آثار علمی، تقدیر به عمل آمد. این در حالی است که خانم فاطمه نظام‌آبادی فراهانی، کارشناس امور اداری مرکز نشر، برای چهارمین سال پیاپی رابط برتر در تعامل با روابط عمومی معرفی و از وی تقدیر شد.

امید است شاهد موفقیت‌های بیشتر این مرکز در تمام عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

0 Comments