صفحه اصلی
کتاب «حقوق مهندسی و مدیریت ساخت (جلد دوم): زنجیرۀ تأمین و مدیریت منابع در طرح‌های عمرانی» منتشر شد.
  • 87 بازدید

حقوق مهندسی و مدیریت ساخت (جلد دوم): زنجیرۀ تأمین و مدیریت منابع در طرح های عمرانی

تألیف: دکتر محمدتقی نظرپور و همکاران
چاپ اول: 1402، 444 صفحۀ وزیری، قیمت 2.220.000 ریال

امروزه به‌ندرت ممکن است که سازمانی در برآورده کردن تمامی نیازهای خود، بی‌نیاز از دیگر سازمان‌ها باشد. سازمان‌ها برای برآورده ساختن کیفیت مد نظر کاربر نهایی و تمرکز بر حیطة تخصصی خود باید با سازمان‌هاي مختلفي همكاري كنند و این همان مفهومی است که در مدیریت زنجیرة تأمین و مدیریت منابع در موفقیت طرح‌های عمرانی و به حداکثر رساندن بهره‌وری آن مؤثر است.
در جلد دوم از مجموعة حقوق مهندسی و مدیریت ساخت موضوع مدیریت اجرا، به‌ویژه زنجیرة تأمین و مدیریت منابع پروژه‌های عمرانی بررسی شده است
که مدیریت زنجیرۀ تأمین در پروژه‌های عمرانی، مدیریت پروژه و ساخت، مدیریت منابع مالی و اعتباری، مدیریت منابع انسانی و تشکیلاتی در پروژه‌های عمرانی، مدیریت منابع متکی بر فاوا در صنعت ساختمان، مدیریت HSSE و مدیریت خدمات بیمه، از مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده هستند.
​​​​​​​
در این کتاب، نویسندگان کوشیده‌اند تا در هفت فصل مطالب و موضوعات متنوع و مرتبط، به مدیران حوزۀ ساخت‌وساز، علاقه‌مندان و فعالانِ رشتۀ تخصصی مدیریت پروژه و ساخت و همچنین دانشجویان این رشته تقدیم شود.

دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید این کتاب به دفتر فروش مرکز نشر آثار علمی دانشگاه شهید بهشتی واقع در ساختمان فنّاوری اطلاعات (IT)، طبقۀ همکف مراجعه کنند یا ازطریق وبگاه این مرکز برخط سفارش دهند. همچنین خرید فایل الکترونیک کتاب نیز از وبگاه «فیدیبو»، «بوکت» و «طاقچه» امکان‌پذیر است.

افزودن نظرات