صفحه اصلی
کتاب «فیزیک سیستم‌های تصویربرداری پزشکی (جلد دوم)» به چاپ سوم خود رسید.
  • 220 بازدید

کتاب «فیزیک سیستم‌های تصویربرداری پزشکی (جلد دوم)» به چاپ سوم خود رسید.

کتاب «فیزیک سیستم‌های تصویربرداری پزشکی (جلد دوم)» نوشتۀ جرالد تی. بوشبرگ، جی. آنتونی سیبرت، ادوین‌ ام. لیدهلت‌ جی‌آر.، جان ‌ام. بون و ترجمۀ دکتر علیرضا کمالی اصل که برای نخستین‌بار در سال 1393 منتشر و برای دومین بار در سال 1394 تجدید چاپ شده بود، باز هم با استقبال مخاطبان خود روبرو شد و در سال 1402 به چاپ سوم خود رسید.

این کتاب یکی از موفق‌ترین کتاب‌های موجود در سطح دنیاست که در اغلب دانشگاه‌های مطرح دنیا تدریس می‌شود و به‌واسطۀ جامعیت موجود در بخش‌های ارائه‌شده، یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌ها در سطح دنیا در حوزۀ سیستم‌های تصویربرداری پزشکی به‌شمار می‌رود.

در این کتاب، نویسندگان سعی بر آن داشته‌اند تا مطالب مهم در ارتباط با فیزیک سیستم‌های تصویربرداری را بیان نمایند. کتاب اصلی شامل 25 فصل و 2 پیوست و جدول‌هایی است که به دلیل حجم مطالب، گروه مترجمان تصمیم گرفتند که آن را در دو جلد به‌چاپ برسانند. در جلد دوم، فیزیک سیستم‌های سی‌تی اسکن، ام آر آی، اولتراسوند، پزشکی هسته‌ای و پت به همراه مطالبی در ارتباط با آشکارسازهای هسته‌ای و ... مورد بحث قرار گرفته‌اند.

مخاطبان این کتاب معمولاٌ دانشجویان رشته‌های مهندسی پرتوپزشکی، مهندسی پزشکی، فیزیک پزشکی، رادیولوژی، پیراپزشکی، آنکولوژی و سایر رشته‌های مرتبط با فیزیک سیستم‌های تصویربرداری پزشکی در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس است؛ هرچند برخی از مباحث این کتاب در برخی از واحدهای درسی دورۀ دکترای رشته‌های مرتبط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کتاب در سال 1402 با قیمت 3.800.000 ریال عرضه شده است که شما مخاطبان گرامی می‌توانید با مراجعه به سایت press.sbu.ac.ir نسخۀ چاپی این اثر ارزشمند را خریداری و یا از طریق پلت‌فرم‌های فیدیبو و بوکت و طاقچه نسخۀ الکترونیکی آن را تهیه نمایید.​​​​​​​

افزودن نظرات